sobota 27. dubna 2013

DENÍK OBYČEJNÉ ŽENSKÉ - pokračování

Dobrý den.

Těší mě, že navštěvujete mé stránky a můj blog a že se Vám líbí. V současnosti bydlím v Praze v podnájmu a hledám zde práci, protože u nás není, ale je to těžké. Nikdo nemá zájem o člověk po padesátce. Snažím se těmito stránkami získat klienty, kteří mají zájem o výklad karet, numerologii a léčení jak tělesné tak duševní, kteří si neví rady se svým životem a chtějí pochopit, proč se jim stále dějí stejné věci. Je to těžké, protože tyto služby nabízí pomlu každá druhá sousedka. Ne vždy je však tato služba kvalitní.

Vycházím z vlastních zkušeností, vše jsem si vyzkoušela nejdříve sama na sobě, četla jsem články na tato témata, vyhodnocovala a třídila. Dlouhé noci jsem o všem přemýšlela, jak a proč. Občas jsem zjistila, že některé názory jsou pouze převzaté od jiných, aniž by o tom kdo přemýšlel a že jsou to občas pěkné pitomosti, protože to nejde, nebo to není možné.

Hrozně mě rozčiluje, když mi někdo řekne, že si stačí správně přát a vše se Vám splní. Vůbec nebere v potaz fakt, že tu hraje důležitou roli karma a pokud se máte naučit být skromný a zakusit, jaké to je být chudý, nemůžete být bohatý atd. Prostě bláboly. Dostaneme jenom to, co jsme si naplánovali, než jsme se narodili.

Já mám celý život smůlu. Pořád jsem nevěděla proč, proč pořád dělám ty stejné chyby, ale vždy to nakonec nedopadne až tak katastrofálně, aby mě to zničilo. Zjistila jsem to z numerologie a retrográdních planet.

Narodila jsem se 29. což je těžká karma. V tomto životě musím vykonat mnoho práce sama na sobě a napravit spoustu věcí z minulosti/minulých životů, kde jsem selhala. Díky těmto mnoha zkouškám, které jsem si pro sebe přichystala v tomto životě mám možnost rychleji dokončit svůj vývoj na zemi ve fyzickém těle. A to, že mám relativně štěstí v něštěstí je dáno tím, že jsem dostla jako odměnu z předešlé životy a splnění úkolů nádherná čísla, která mě chrání/ochrana od těch zhora a mé vlastnosti, zkušenosti a schopnosti. Mám číslo 22/mistrovské číslo - celé datum narození, číslo 33/nejvyšší mistrovské číslo - celého jména a číslo 27/odměna - číslo jména, odměna za předešlé životy.

Je toho spousta a mohla bych psát a psát.

Druhá kapitola je o podnikání přes internet. Ale to je pro lidi, kteří se v tom vyznají a ne každý MLM je dobrý. Již jsem hodněkrát naletěla. Pravda je ta, že bez iunvestic to nejde. Pokud někdo nabízí výdělek bez investic, tak je to buď podvod, nebo časem stejně chtějí peníze. Nikdo Vám nedá peníze jen tak, bez práce.

V současnosti se zbývám hlavně esoterikou, protože je to můj úkol pomáhat lidem. Druhá věc, kerá mě nadchla a je to způsob, jak si vydělat peníze, je prodej - distribuce GOJI, kolagenu a detoxikačních náplastí. Zde je možno si vydělat opravdu velké peníze, protože lidé chtějí být zdraví, žít dlouho a dlouho vypadat mladě. Bojí se toho, že na stará kolena budou nemocní a odkázaní n pomoc druhých. A po pravdě, nikdo z nás nechce být na obtíž. Chceme být co nejdéle činní a aktivní, abychom mohli pracovat co nejdéle a ještě si užít stáří bez problémů bolestí.

Vše o tomto podnikání můžete najít na mých stránkách Web : http://nadezda1.webnode.cz/ hned vpravo nahoře.

Na závěr chci říci, že vše, o čem píši - ESOTERIKA, jsem si vyzkoušela sama na sobě a rozebrala jednotlivá témata na koušíčky s přihlédnutím ke zkušenostem ostatních, nebo spíše k různým článkům na tato témata a opět je složila dohromady tak, aby dávala smysl a odpovídala mým závěrům, zda je to možné, či ne z hlediska jak logiky tak nadpřirozena.

Mimochodem, jedna má retrográdní planeta mě vrací zpět k mým zkušenostem a vlohám, najít kousky, kterých si nikdo nevšimnul, nebo jim nevěnoval pozornost které jsou důležité. Proto vše pořád rozebírám a o všem přemýšlím. Má kamrádka jednou řekla, že rozebírám to, co už jiní předemnou rozebrali a že o všem moc přemýšlím. Také mám dané touto retrográdní planetou, že na vše musím přijít sama, bez pomoci druhých, což dělám celý život, niž bych předtím věděla proč. Už to vím.

Mám za sebou mnoho zkušeností z oblasti esoteriky a tajemna. Jsou to nádherné zážitky ale i nepěkné.

To jsou ty mé experimenty, kdy chci zjistit, co se stane když?

Nádherné byly ty, když jsem byla tam nahoře jako čirá energie a měla možnost vidět některé věci, jako

anděli nebo místo, kde čekáme, než se opět narodíme. Bylo to na mé naléhání, že chci vědět, jak je to tam nahoře s láskou. Myslím tím pozemskou lásku. Zda je ta láska tam nahoře stejně intenzivní, zda ji cítíme stejně. Dostala jsem odpověď, ale zárověň upozornění, že se tímto nemám zabívat. Že to plně pochopím, až přijde čas. Nyní mám žít teď a tady.

Negativních zážitků mám mnoho a občas jsem měla opravdu strach. Jeden je, když jsem se při meditaci dostala do dimense, kde jsou duše, které neodešli a nejsou to hodné duše. Dost mě to vyleklo. Druhou takovou negativní zkušenost jsem zažila, když jsem se dívala do zrcadla na své podoby z minulých životů, kým jsem byla. Objevila se mi tvář kněze, který byl opravdu hrozně zlý. Takový pohled jsem zatím u žádné živé bytosti neviděla. Ten člověk nenáviděl celý svět.

A ještě jedna maličkost na zpestření. Jeden esoterik o mě řekl, že v oblasti duchovna jsem na úrovni prvoka. Docela mě to pobavilo. Trochu nabubřelé, řekla bych. Minulý týden jsem dostla zprávu od jedné esoteričky, že mám otevřeno 12 čaker. Základních 7, které jsou na našem těle a dalších 5 čaker, které jsou nad námi a propojují nás s universem a ostatními dimensemi. 13 čakru ještě nemám otevřenou.

Pokud budete něco potřebovat, tak písněte.

Přeji hezký den.

Žádné komentáře:

Okomentovat