neděle 28. září 2014

DENÍK OBYČEJNÉ ŽENSKÉ - pokračování

Nový začátek ?

Tak jsem si sbalila to nejnutnější a v neděli odpoledne jsem nasedla do autobusu směr Praha. Bylo to pro mě něco hrozného. Začít úplně od začátku, bez ničeho. Bez bydlení, bez práce, bez peněz. Vše, co jsem měla ráda, bylo najednou pryč . Mé věci, květiny, lidi. Musela jsem se nastěhovat ke své prostřední dceři do pronajatého pokoje v suterénu, kde je i v létě zima.
Hned první den po mém příjezdu jsem zašla do agentury, která zprostředkovává práci. Myslela jsem si, že vše bude dobré, když si mě pozvali na pohovor. Že mám práci.
OMYL !!!
Byla to jedna z mnoha agentur, kterou provozují ruští občané a sjednávají práci a jednorázové brigády pro své krajany žijící v Čechách. 

Bydlíme společně v jedné místnosti. Moje dcera mi dává dosti nevybíravým způsobem najevo, že ji omezuji a jsem jí na obtíž.
No, ona je taková. Mrzí mě to, ale to je vlastně jenom můj problém.
Musím se na to podívat také z jejího pohledu.
A tak začalo mé nové dobrodružství, nový život.

Žádné komentáře:

Okomentovat