pátek 30. listopadu 2012

Nový začátek

Začínám novou etapu svého života. Moc si přeji, aby se všechno dělo tak jak já chci.

Vím, že těchto blogů je mnoho a tak jsem se i já rozhodla si jeden zřídit.

Chtěla jsem mít vše potřebné a všechny důležité informace pěkně pohromadě a podělit se o ně i s Vámi. Již mě nebavilo posílat lidem různé přílohy a komentáře. Od teď jen pošlu adresu a ať si každý najde sám to, co potřebuje, nebo to, co ho bude zajímat.

I já toho mám mnoho za sebou. Spoustu nezdarů, pádů a proher. Celý svůj život, už od dětství, bojuji s nepřízní osudu. Sama, bez práce, bez peněz s třemi malými dětmi. Ale nikdy jsem to ani na okamžik nevzdala. Pořád si říkám. že můj čas ještě nepřišel a stále se těším na dobu, kdy se mi splní můj sen, být nezávislá a sylná.

Občas se vzbouřím a mám chuť toho všeho nechat. To když si nevím rady, mám pocit, že nedělám žádné pokroky nebo že nedostávám informace o které žádám a začnu sama o sobě pochybovat. Začnu pochybovat o tom, co umím. Jenže v zápětí se něco stane, něco, co mě vrátí zpět. Setkání s člověkem, informace, znamení atd. Nakonec vždy dostanu to, o co jsem žádala. Jen ne takovou formou, jakou jsem čekala a kdy jsem to čekala.

Na těchto stránkách se budu věnovat všemu, co mě, ale i ostatní lidi kolem mě, zajímá a budu se snažit se s Vámi o to podělit. Mé postřehy, zkušenosti, úspěchy i nezdary. Vše, co jsem zjistila během svého 53 let dlouhého života o tomto světě.



Žádné komentáře:

Okomentovat